JAG ÄR BÄÄÄÄST

sol utomhus

Publicerad 2012-03-21 12:13:37 i Min vardag

hejsan sverige! sitter ute i solen med en äppel juice i min hand, är i skolan också. Sjukt varmt de är ute, och hari ngenting att berätta. Har iaf två pass kvar, matte och idrott, ska satsa allt på idrotten, för idag ska jag vara med, första gången på typ 4-5 månader :$. Så måste vara med på alla passen resten av skolan, till sommarlov annars kan jag förlora mitt betyd i idrotten och de vill jag inte. Plus att de är ju ganska lätt att få betyg i idrott. man behöver ju lixom bara vara med och göra det man ska göra. Börjar om 25 minuter, så ska chilla nu fram tills dess. Skriver nog lite senare under dagen. När jag kommer hem från skolan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela