JAG ÄR BÄÄÄÄST

natti

Publicerad 2012-03-25 01:37:17 i Min vardag

Nicole drog precis pga huvudvärk och eftersom jag bara hade iprem med 650 mg eller vafan de var så kunde hon inte ta den, så hon ville dra hem och då sa hennes syster att de var bäst att hon gick hem nu, så hon gick precis hem, tycker synd om henne faktiskt, jag hade inte heller orkat de, plus hon går hem nu och klockan är lixom halv 2, mörk och läskigt att gå hem. Men hoppas att hon överlever, hade precis laddat ner en film (även fast de är olagligt) , så jag och nicole kunde se på, så skulle vi poppa popcorn och snacka hela natten men så blev de tyvär inte :/. Plus jag måste sova ensam inatt. Taskigt :/

Aja jag överlever, nu ska jag starta filmen, She's the man, riktigt bra film om jag får säga de själv. Ni som läser de här inlägget nu har säkert redan sett den, men ni som inte har tipsar jag er om att se den här filmen, den är riktigt j*vla bra. :') . Kolla trailern på youtube  genom att söka på she's the man. Puss och godnatt sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela