JAG ÄR BÄÄÄÄST

Midssommar

Publicerad 2012-06-22 21:34:00 i Min vardag

tjenare, vaknade runt 11, sen somna jag om och vaknade 14.00 fixade till mig och drog forever alone till coop för att köpa 2 skitgooda kaffe, 2 för 20 vare, sen gick jag till ekebobadet och satte mig på en bänk i skuggan, snackade i telefon och sådär. Sen blev jag hämtad 10 minuter senare av mamma vid statioil så åkte vi och 2 familjer till, till en annan familj i kairo, så vi har precis ätit förätt, alltså sill, potatis och lite sånt där, sen åt vi middag, grillat kött med potatisgratäng och sallad jätte gott, och till slut åt vi efterrätt glass och bär. Sen har vi suttit ute i trädgården tagit bilder och snackat, nu sitter jag vid datan och gör de här inlägget så ni kan få läsa de haha. Men nu ska jag dra och spela kallaha med hanna hehe, hejdå ^^
BTW Glad MIDSSOMMAR!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela