JAG ÄR BÄÄÄÄST

chaa bitches

Publicerad 2012-06-05 01:19:25 i Min vardag

Min dag har varit toppen, började med att jag drog till skolan vid 9, slutade 14.30 drog hem

träffade nicole runt 19.00 nånting, drog och köpte lite mat, gick hem lämnade sakerna, drog tillbaks

till affären, köpte tuggummi och slush, drog till nicole ett tag satt ute där, gick hem och åt efter de,

30 minuter senare så var jag med sophie, vi drog och satte oss vid bänken och snackade osv, sen mötte vi på

Jessica och Ella helt random, stog och snacka med dom osv, sen vid 22.30 drog jag hem, suttit vid datan fram tills nu,

ska ladda ner några filmer och kolla på, tror jag ska lana idag för vad är de för mening att gå och lägga sig nu, klockan är liksom 1 och har ändå ingen skola imorn, imorn om de är fint väder ska jag sola på ballkongen, kanske dra till norrviken med Nicole och träffa hennes pojkvän, sen vet jag inte vad som händer mer vi får väll see. men skriver nog mer senare idag. PÖSS

btw, de här är kopierat från en annan blogg jag gästbloggar på därför är texten så stor!

Kommentarer

Postat av: ELIN CECILIA

Publicerad 2012-06-11 16:08:41

bloglovinbyte? :)

Svar: sorry men har glömt bort migg bloglovin
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela