JAG ÄR BÄÄÄÄST

TANTOOO

Publicerad 2012-07-19 00:12:53 i Min vardag

tjenaree drog till stan vid 16.00 kanske så satt jag och moa vid plattan träffade massa folk osv, sen drog vi tilltanto med 4 andra eftersom alla var så tråkiga i plattan, sen träffa vi massa folk där, såg en äckel råtta också usch, så börja de spöregna och vi drog till en tunnel sen kom de massa folk och sen plopp så var vi 30-40 stycken ahah, sen åkte jag till väsby med fluffis, moatoa och jennifer, sen kom jag hem för ett tag sen, ska vara med moatoa, fluffis och jennifer, vi skulle träffas imorgon också, då vi ska dra till tanto direkt.

Kommentarer

Postat av: saga

Publicerad 2012-07-23 12:45:32

Fin blogg du har! ♥

Svar: tacktack, ingen bloggdesign iaf, behövs fixas menmen, detsamma
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela