JAG ÄR BÄÄÄÄST

igår och idag

Publicerad 2012-07-31 17:32:08 i Min vardag

Igår: igår så träffade jag oliver, judith, linus, simon, emil och timmy vid byn, sen var vi där, gick till ica och sen skulle alla dra till rasta och köpa godis.. Så jag judith, simon och oliver drog hem till oliver och satt och snacka, lyssna på musik osv.. Sen kom emil och linus, vi satt uppe till halv 2 kanske sen drog vi ut och var ute ett tag, sen gick vi hem och då skulle alla sova i olivers rum men ingen somnade förutom simon och linus sen skulle judith till jobbet halv 7 alla var fortfarande vakna men sen gick alla hem och då gick jag och la mig i bellas rum

Idag: vaknade 15.00 och låg kvar i sängen till 16.00 sen har jagi nte gjort så mycket suttit vid datan och snackat med judith som sitter mittemot mig, ska snart dra ut såfort oliver, emil och linus kommer hit och hämtar mig och judith, jag är fett trött och hungrig, Ska dra nu puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela