JAG ÄR BÄÄÄÄST

fosterfamilj

Publicerad 2012-07-01 17:13:35 i Min vardag

Tjatja, min helg har sätt ut såhär, minns inte exakt allt osv!

Fredags: Jag blev skjutsad till min fosterfamilj, på kvällen åt vi kommer inte ihåg, dåligt minne... javet, på kvällen såg vi benjamin buttle, eller vad den heter, den handlar ju typ om en kille som föds gammal, men blir yngre och yngre och tillslut dör han nyfödd..

Lördag; Igår så åt vi en ganska god lunch, tror det var våfflor, jag gillar inte våfflor så jag och filippa åkte till nacka med anneli och åt på max där, solade vid någon cool brygga, sen på kvällen kollade vi på torkel i knipa, världens bästa film..

Söndag: idag var ganska chill, duschade vid 9.30 sen låg jag i sängen till 11.00 sen åt jag frukost, åkte iväg och bytte bil, drog till en strand i solna, solade lite, lämnade av en bitchig tjej, åkte till nått fik och fikade, och sen åkte hem tillbaks... Iaf nu sitter jag vid datan, har inte kunnat sitta vid datan knappt på den här helgen, men nu sitter jag som sagt vid datan, ska snart äta och sen vid 19.00 ska jag åka hem så de är chill, kanske träffa linn.. För hon är ju skylldig mig både pengar och cigg, så ska ha de idag annars blir jag sur, imorn ska jag vara med elin och lite sånt där, men jag skriver mer senare ikväll för jag ska spela lite spel på facebook nu ihihihihi. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela