JAG ÄR BÄÄÄÄST

Väsby

Publicerad 2012-01-09 21:06:53 i Min vardag

Vaknade 10 idag gick upp och började fixa mig, var typ klar 11.30, drog till centrum med min storesyster Nina då, först gick vi till New yorker, köpte en tjocktröja för 100:- as billigt, hon köpte också kläder. Sen gick vi till Salt, hittade inget där så vi gick till ur&penn och glitter, köpte ett par örhänger på ur&penn kostade bara 20 kr och en grej man har på huvet för 20, rea. Sen åt vi på Sushi grejen vid centrum. Runt 13.30 kom Nicole till centrum och hon och jag åkte till Kista, vi gick och åt glass på donken sen träffa vi Linn, sen tog vi bussen från kista till Sollentuna sen tåget till rotebro och bussen hem till henne, hon bytte jacka osv, sen glömde vi min påse hemma hos henne och va tvungen att springa hem till henne, sen missa vi bussen. Och när vi tog nästa gick vi till nicole, sen till Sigma centrum, där var jessica och linn. Nicole fick typ en astma relation, tyckte fett synd om henne. Sen tog jag bussen hem 8 till mig, kom hem för kanske 20 minuter sen. Ska typ se det okända nu. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela