JAG ÄR BÄÄÄÄST

Dom där dagarna mellan helgerna är så jävla onödiga.

Publicerad 2012-01-16 16:34:13 i Min vardag

Idag började jag skolan vid 9 tiden och slutade 14.30. Skolan har ju inte varit så speciellt kul som vanligt men vad gör man inte för att få en utbildning. Påvägen hem från skolan mötte jag My på bussen hon tvingade mig att följa med henne hem till sig. Och jag vågade inte trottsa henne. Så nu sitter vi och spelar sims och tjockar oss med kakor och glass.
Bara för att vi är så jävla SNYGGA

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2012-01-16 17:33:29

SV; Tack, ja allt är bra med mej! Själv? :)

Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

Publicerad 2012-01-16 18:04:57

ha en bra kväll:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela