JAG ÄR BÄÄÄÄST

Dagens feta diss

Publicerad 2012-01-02 22:20:01 i Min vardag

köpte en juice idag, ställde in den i kylen för att den skulle bli kall, när jag går till kylskåpet ser jag att min låssas pappa står och klunkar juicen som JAG köpte.. Och så jävla äckligt också, har nyligen varit sjuk sen går han och dricker från den, om jag dricker ur den nu kommer jag bli SJUK IGEN!!! jävla idiot.. Varje gång jag köper cola eller godis händer det samma sak, jag rör inte hans grejer varför ska han röra mina? Ska jag behöva gå och köpa en egen kyl och ställa i mitt rum med hänglås på för att han inte ska gå och ta?

Kommentarer

Postat av: M*

Publicerad 2012-01-02 22:26:00

- oj!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela