JAG ÄR BÄÄÄÄST

bacon är gott bacon är gott det är tjockis mat

Publicerad 2012-01-23 20:37:08 i Min vardag

hahaha rubriken! :)
iaf, kom hemf för kanske en timma sen, varit med Sara och Nicole, vi drog till kista en halvtimma efter att dom slutat typ. eller nej en timma, iaf. Jag och Nicole köpte glass i bägare med choklad sås från donken, som vanligt? :) sen drog vi till jacki där Sara köpte en besch jacka, as fin den kosta 2200 från början och var nersatt till 1,6 :). Den var iaf jätte fin, när jackan var köpt tog vi bussen till sollentuna stationen och sen tåget från sollentuna till väsby, sen drog sara. Jag och nicole satt på tågstationen och snackade i telefon, sen en halvtimma senare drog vi hem. Imorn har jag typ ingen skolan , eller jo ska till fyrishov med klassen och bada, men orkar seriöst inte. Ska skylla på att jag har lingonvecka för då kan jag ju lixom inte följa med haha, sen ska jag dra till stan och träffa en kompis. Men nu ska jag käka pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela