JAG ÄR BÄÄÄÄST

RAST

Publicerad 2012-02-10 12:14:09 i Min vardag

Sitter vid datan nu, kom precis in. Har varit i matsalen och proppat i mig mat, är mätt också. Innan lunchen hade jag Slöjd. Syslöjd. Det var jätte roligt och jag kom låångt, längre än jag trott. Jag håller på att göra en nessesär, en leopard färgad med svarta fickor och rosa dragkedja, tror den kommer bli jätte fin inte bara för att jag gjort den utan för att jag kämtat ett bra tag för att den ska bli klar. tror jag kommer bli klar nästa fredag då jag har slöjd igen.
Iaf har musik snart, börjar om 10 minuter, ska skriva om bob marley, och måste bli klar snabbt så ska inte gå in på fb, blogg eller något annat. När jag kommer hem ska jag packa sen åka till mitt 3dje hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela