JAG ÄR BÄÄÄÄST

seg dag

Publicerad 2012-08-12 19:47:58 i Min vardag

vaknade vid 4, sen fixa jag i ordning mig för att dra till stan men då skulle Moa följa med Nikita till kungsängen och vara där ett tag med henne, sen skulle vi mötas vid karlberg men de blev inte av, så då stannade jag hemma till hon kommer till väsby så träffas vi där istället. Såå nu gör jag inte mycket alls snackar med paulina om chillkröket men vet inte om de heller blir av eftersom hon inte fixat dricka.. Så ska väl chilla med Moa i väsby ett tag.. blablabla...

Skriver mer senare, ville bara slänga in ett inlägg, juste nina ladda upp en bild på mig på fb hahaha.. När jag sitter och spelar tibia.. Ja jag spelar tibia lalala. här under är bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela