JAG ÄR BÄÄÄÄST

Onödig fakta

Publicerad 2012-08-05 23:31:12 i Min vardag

UTSEENDE
Hur lång är du? 163cm
Ögonfärg? blåa
Hårfärg?ljus brunt
Stil? blandad!
Är du nöjd med ditt utseende? ibland
Är du mogen? någon gång händer!

FRITID
Du har varit på läger? ja
Du kör handboll/basket? nej
Du kör fotboll/innebandy? nix
Du är ofta med kompisar? ja



DU TYCKER OM ATT…
Kramas? ja om det är någon speciell!
Kyssas? Ja
Prata? ja
Sova? Ja
Gå upp tidigt? nej
Lyssna på musik? ja
Vara ensam? nja
Att vara kär? ja, känns bra

Vara i skolan? ibland
Kolla på film? ja, men inte så ofta mest när jag är med någon!

HYGIEN
Använder du deo? ja
Brukar du borsta tänderna varje dag? ehja.
Använder du parfym? ibland

KÄRLEK
Är du kär? snart
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? nej
Är du rädd för kärleken? ja

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? ja..
Snusat? om smaka gills
Däckat? nej
Tycker du att det är coolt att supa? när man var 13 tyckte man det
Kysst en främling? mjo
Gjort ett sugmärke? ja
Har haft oskyddat sex? -
Pussat en tjej? Ja
Gråtit inför mer än 10 personer? ingen aning
Smygit ut? jaa
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Ja
Sovit bredvid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Ja
Gråtit dig till sömns? Ja
Gråtit framför någon du älskar? ja
Vaknat av att du gråter? nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon? ja
Slagit någon på skoj? Ja
Blivit slagen på skoj? ja
Varit på sol semester? Ja
Badat i havet? har hänt någon gång
Har haft snöbollskrig? Ja
Inte sovit på en hel natt? haha ja
Varit på sjukhuset? Ja
Sovit i över 12 timmar? ja
Sett en film mer än 10 ggr? säkert!
Varit ute en hel natt? ja
Bråkat med en vän? vem har inte!

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? cola
Tv/Data? data
Blå/Rosa? rosa


FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? fantastiskt
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? ganska
När kysste/hånglade du med någon sist? på pride (lördags)
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful:kanske jag har
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Gjort något riktigt dumt: haha mjo
Gjort något du verkligen ångrar: varför ångra något du lever en gång
Varit nykter på någon nyårsafton: Ja
Åkt ambulans: ja
Gjort nåt olagligt: ja
Skämts över dina föräldrar: nej
Sagt jag älskar dig och menat det: ja!
Vilka kläder sover du i: trosor och tröja
Vad hatar du verkligen: folk som ljuger
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej
Är du ensam nu: nej hanna sitter brevid
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: Ja, adoptera 1 barn

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: hanna
Såg dig gråta: hanna
Fick dig att gråta: mig själv
Smsade dig senast: rasmus
Kramade dig: moatoa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG/IDAG
Gråtit: nej
Kramat någon: ja
Pussat någon: mamma på kinden!
Köpt någonting: ja :D
Sjungit: alltid
Saknat någon: ja



HAR JAG?
Digitalkamera: ja
Telefon på rummet: mobilen?
Egen dator: nej
Könssjukdom: Nej
Bra kompisar: Bästa
Tar du receptbelagda mediciner: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela