JAG ÄR BÄÄÄÄST

tandläkaren

Publicerad 2012-04-27 10:36:31 i Min vardag

Åkte till tandläkaren efter att jag vaknat, somnade 6 inatt och vaknade 8 alltså sov jag i 2 timmar, har haft fruktansvärd tandvärk vilket inte är bra alls, var ju som sagt där idag, dom kollade lite på tanden och så och på onsdag ska jag laga tanden, fick utskrivet tabletter vid namn Citodon, för tanden och värken, ska ta en snart så fort jag ätit upp min cheeseburgare från burger king, ska iväg idag också får se om jag mår bättre då, måste sova efter de här för att jag ska orka med hela dagen.. Men jag skriver nog mer senare innan jag åker ska ju iväg 15.00-15.30 någon stans där. Ses senare!

Puss

Kommentarer

Postat av: Juni

Publicerad 2012-04-27 17:10:58

allt bra? :)

Svar: jorå, självdå?
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela