JAG ÄR BÄÄÄÄST

Ska dra till bussen snart

Publicerad 2012-04-30 15:50:16 i Min vardag

tjenaaa

Vaknade nyss, tog min medicin utskriven av läkare angående min tand, äter citoden mot tandvärk och blir alltid sömnig av det, tog medicinen klockan 14.00 och somnade och vaknade nu. Iaf jag har inte gjort så mycket idag, innan jag somnade läste jag en jätte bra blogg länkar bloggen snart i det här inlägget, sen tänkte jag se spårlöst, och sen gjorde jag en  ansiktsmask. Peel off mask, man drar av den från ansiktet istället för att behöva tvätta bort den.

Ska snart dra till bussen, eller snart och snart om ungefär 30 minuter

den bussen över ska jag ta, ska möta min syster på bussen också fast hon åker från bollstanässkola.
Sen ska vi dra och sola solarium, solade ju i torsdags har jag för mig, och fick rand och blev brunare i vanligt fall,
så hoppas på att jag blir brunare  den här gången också annars är det inte värt pengarna jag la ut, fast det är ju jätte billigt måste jag säga! Vem som helst har råd!


tryck HÄR för att komma till tjejen jag snackade om längre upp i det här inlägget, hennes blogg är sjukt bra, hon skriver om allt från shopping till dagens planer, hissar och dissar till länkbyten och lite allt möjligt, hennes kategorier är fulla med intressanta inlägg! Så checka hennes blogg HÄR
Och nej det här är inget länkbyte, tryck på "här" för att komma till hennes blogg, den är super bra och hon är super söt!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-04-30 16:11:10

Svar: Jadå :) Sj?

Svar: nej ingenting, kom precis hem från skolan. Ha en bra dag
aldrigannie.blogg.se

Postat av: alice ♥

Publicerad 2012-04-30 16:24:50

sv; tack så mycket, det är helt okej med mig :) självdå?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela