JAG ÄR BÄÄÄÄST

Sjuk

Publicerad 2012-04-03 16:15:58 i Min vardag

Var hemma från skolan idag, gick från skolan vid 12.00 så kom jag hem 12.40 eller något sånt där, så tog jag ett varmt bad, och kollat på massor av olika filmer. var förbi ica nyss med sophie och köpte 3 energidrickor och en choklad, har hört att choklad ska hjälpa mot mensvärk men hitills har de inte hjälp någonting. Samma sak med en flaska med varmtvatten på magen, ingenting hjälper. Sitter och kollar på Abduction, riktigt bra film. Men nu ska jag kolla vidare. Skriver nog senare. om jag orkar
Btw om ni har något bra tips om att mensvärken ska "lindra" kan ni väl slänga in en kommentar för har inge huvudvärks tabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela