JAG ÄR BÄÄÄÄST

Mitt påsklov, långt inlägg..

Publicerad 2012-04-16 14:25:43 i Min vardag

Har inte haft tid att uppdatera den här senaste veckan, pga av att jag har haft påsklov och hittat på massor av roliga saker, och hade rätt så många tidsinlägg som jag gjort några dagar innan påsklovet hehe, så ni fick iaf chansen att läsa någonting iaf, här under skriver jag mer av de som hände på lovet.  

Torsdag 6/5 : Så chillade jag när jag kom hem från skolan, sovde hos mamma, chillade med min familj, syster osv.

Fredag 7/5 : Åkte till min "fosterfamilj" var där till söndag, minns inte mycket av det vi gjorde på fredagen, har för mig att vi kollade på någon film, just kom på lite jag gjort, när jag vaknade kollade jag på life of Ryan marathon som gick på tv på mtv, j*vligt bra pogram och killen är ju sjukt snygg också. sen åkte jag till min fosterfamilj som sagt, kom dit runt 5, så åt vi middag klockan 6, vi åt kött, potatisklyftor, och sallad. Jätte gott var det, sen kollade vi på någon jesusfilm, såg 10 minuter av det, de va riktigt kass film så gick ner och kollade på let's dance istället, så var de nån ny rätt så snäll tjej som börja vid namn Emma.

Lördags 8/5: Fikade vid St:Eriksplan på något Café, beställde en chailatte som smaka sk*t, inte god alls, var typ en tepåse de man inte ska ha i chailatte, man ska ha sån där rinnande sak, iaf den var inte god alls, så gick vi runt i nån park och åkte hem efter det, till middag åt vi påskmat, åt ägg, och sånt, Sen på kvällen såg vi Niceville, riktigt bra film, tipsar den hehe.

Söndag 9/5: Var i hemmet hela dagen har jag för mig, gjorde påskgodis och sånt, men fick aldrig chansen att smaka på mitt goda konstvärk för jag var tvungen att åka hem och dom skulle stå i kylen så aa, men hoppas att alla njöt av dom, de skulle jag gjort om jag kunde. Så åkte jag till pappa och sovde där, gjort de hela veckan, soooooooft. Sen tror jag Nicole sov hos mig kommer inte riktigt ihåg.

Måndag 10/5: Vaknade hos pappa, chillade hos han och kollade på massor av olika filmer, minns inte vad jag agjort på kvällen tror jag, juste gick till affären med pappa också och handlade mat hehe, skriv i era anteckningsböcker, sen träffade jag nicole klockan 4, vi gick till affären köpte kiwi, loka och choklad, älskar loka btw, sen gick vi hem till mig, fixade mig, bytte kläder och sånt för hon ville att jag skulle följa med till flemingsberg och hämta henens kläder hon glömt hos en polare, när vi är vid stan precis kommit fram så ringer henens mamma och säger att hon är påväg till stan för att hämta henne, för nicole får egentligen inte åka till killen hon skulle hämta kläder hos, så jag och nicole bestämmer oss för att åka tillbaks till väsby för annars kommer ju hennes mamma bli sur på mig också, som hon oftast blir, och de vill man ju inte, så går hennes mamma av vid ullriksdal och hoppar på märsta tåget som vi sitter på, så är hon rätt så sur och sådär , sen går vi hem och när jag står vid dörren märker jag att de står en burk/ rätt så stor på lappen stog det "kanske dina döttrar gillar godi /karina" eller va hon hette, gulligt av henne. lådan var full med gottgott godis. På kvällen chillade jag bara.

Tisdag 11/5:
Chillade med nicole, minns inte mycket av det vi gjorde, har för mig att jag sovde hos nicole...

Onsdag 12/5: Vaknade hos nicole, gick ut med hennes hund och henne,

Torsdag 13/5: Var med nicole, vi var på tivoli i väsby och åkte lite olika saker, fanns 2 skitsnygga killar som jobbade waaaaa, ena brunett andra blondin, verkligen min smak. Fick migrän av karussellerna, sen vid 8 kom linn och vi var med henne ett tag, åkte karuseller och fick åka gratis några gånger också soooft, sen när nicole drog var jag med Nikki och Linn vi gick runt tivolit sen följde dom med mig hela vägen hem, gulligt av dom båda två. Sen kom jag hem 10 eller halv 11, så satt jag vid datan, snackar skype och kollade på film.

Lördag 14/5: Var med kompisar på morgonen, lanade på natten, var uppe till klockan 06.00 sen valde jag att gå och sova, var inte ens trött var skitpigg.

Söndag 15/5: Vaknade 14 kollade på filmer och var med kompisar, sen åkte jag till mamma på kvällen halv 9, när jag kom hem kollade jag på video inlägg på en hundras vi kanske ska köpa jätte sööt, sen såg jag bigbrother och Jersey Shore, somnade 1 för att jag låg och smsa med bebisen.

Måndag 16/5: Nu sitter jag och "jobbar med min berättelse i skolan" har skrivit de här inlägget i 45 minuter, svårt att komma ihåg allting när de gått en vecka sen sist jag skrev här. Och jag har ju hunnit göra en del också, har gjort mer än allt jag skrev jag gjorde, men de hade blivit säkert 3 sidorom jag skrivit allt. hehe, men ska avsluta nu för jag slutar ju om 5 minuter hehe. Byyeeeee :DDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela