JAG ÄR BÄÄÄÄST

Galen dag idag

Publicerad 2012-04-30 23:54:42 i Min vardag

läst inlägget undet det här? iallafall, efter jag gjort pannkakor fick jag skjuts av mamma till sigma för att möta nicole där, sen följde jag med pappa till affären för att köpa tacos, men åt aldrig med han, gick på toa hos han också, anteckna det där! Sen vid 8 gick jag och nicole till stationen, tog tåget mot sollentuna, buss 606-607 mot karolinska sjukhuset men gick av vid snickarvägen, gick därifrån jätte långt typ 7 minuter till en äng, där vi mötte Linn och hennes 2 kompisar minns inte namnet på någon av dom, hahaha!. sen gick vi runt där träffade massor av folk och hälsade, kollade lite på brasan och fyverkerierna, fint var det!. Och allting stängde klockan 10 men vi drog till bussen ungefär halv, vi var där 22.30 alltså, och fick vänta på bussen i 10 minuter, så åkte vi mot stationen mötte nicoles mamma och hon åkte med oss till väsby, blev hämtad av min mamma vid väsby statione och kom hem för kanske 19 minuter sen, ska snart lägga mig i sängen och sova, är sjukt trött!

Såhär var jag sminkad idag, kanske inte syns så mycket på bilden, menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela