JAG ÄR BÄÄÄÄST

Failade idag

Publicerad 2012-04-30 23:37:43 i Min vardag

Som ni säkert läst i mitt tidigare inlägg så solade ju jag solarium, efter det åkte jag hem, gjorde pannkakor men failade STORT, hände att jag råkat sätta på 2 plattor istället för 1 utan att tänka på det, sen la jag en tallrik på plattan där dom färdiggjorda pannkakor skulle ligga, så märkte jag inte att de börja ryka på tallrinken tills jag kände lukten av rök! Såskulle jag flytta på tallriken den var jätte varm, och täntkte att jag skulle svalka ner den lite, och när jag häller vatten på tallriken blir det värsta explotionen och hela tallriken kroosas i tuusen bitar, så flyger de bitar över hela köket, och jag som ville bli kock, misslyckades totaalt! Plus att pannkakorna var svarta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela