JAG ÄR BÄÄÄÄST

sjuk :(

Publicerad 2011-09-12 14:28:50 i Min vardag

drog till skolan vid 9 efter högläsningen drog jag hem,
hade huvudvärk, osv, de spöregna när jag skulle till bussen,
mina skor var genomblöta och allt, och busschaffören somnade nästan fler
gånger, drog till en godisaffär i centrum och köpte pucko haha, me like (y),
och när jag kom hem sovde jag ett tag, har precis käkat kiwi och druckit upp min pucko,
håller på att vänta på att en film ska laddas ner 20 minuter kvar tills filmen är klar,
står de men de kommer nog ta snabbare tid, ska kolla på she's the man tills jag somnar.
och runt 6 kommer pappa hem, tror jag ska äta hos han kycklig haha.
tror jag inte kommer träffa sara idag heller, men lär ju träffa henne när jag blivit
frisk igen, går nog inte till skolan imorn heller vi får se. men nu ska jag göra te
och vänta på att filmen är klar puss ! :)

Kommentarer

Postat av: Claudia

Publicerad 2011-09-14 21:04:08

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela