JAG ÄR BÄÄÄÄST

lite frågor sådäär

Publicerad 2011-09-16 16:02:54 i Min vardag

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
- kille
Vad står det i ditt femte sms?
- Aha men jag kommer nt kunna gå har nt pengar 
Vem ringde dig senast?
- emil
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
- en bild på booboo stewart
vilket språk är din mobil på?
- Svenska
Vad heter din ringsignal?
- Ingen aning, den vanliga signalen
Hur många sms har du i din inkorg?
- 149 just nu 
Vad står det i ditt översta sms ?
- när ska vi träffas igen? <3 
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
- jag vet inte, kanske för den där ludwig saken jag tror de är det Från ronja
Vad står det i ditt tredje sms nedefrån och vem är det i från?
- centrum själv? från ella 
Hur många sms har du i kategorin "skickat".
- 149
Vem är din 13:e kontakt?
- Brwa 
Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
- Ekin nej
Ogillar du nr 5?
- ali, nej 
hatar du nummer 36?
- nej 
Har du varit tsm med nr 1?
- ahmad nej verkligen inte
Vad har din mobil för färg?
- Svart
Gillar du din telefon?
- Gillar? Jag älskar den!
Haft en bra dag?
- hitills helt okej ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela