JAG ÄR BÄÄÄÄST

Min helg

Publicerad 2011-10-16 19:09:53 i Min vardag

fredags: drog jag till centrum med sara tror jag (?) sen va vi ute, tog bilder osv, la upp på facebook och
skypade med nicole.

Lördag: my kom hem till mig runt 12 tror jag så fixa jag mig sen tog vi bussen till min pappa sen städade vi
hos han och vi fick 100 kr var, sen dunka vi musik osv, vid 4 drog vi till henne och fixade oss kollade facebook och
sen drog till karlberg, vi käkade donken där. sen skulle vi träffa en killkompis med han va på en krog i fridhemsplan
så jag och my bestämde oss för att dra till mormor och morfar när vi ändå va inär heten.. vi frågade massa folk om vägen hahah och alla sa olika, sen när vi börja gå mot ett håll frågade vi om vägen till tunnelbanan och de va mitt framför ögonen på oss hahah. sen tog vi tuben till sundbyberg centrum sen var vi tvungna att gå as långt sen var vi framme. vi satt och snacka med mormor och morfar och morfar tog några bilder haha. sen tog vi tuben till karlberg, tåget till nån plats kommer inte ihåg vilken. sen gick vi till parongen och där stog en as packad tjej som typ börja snacka med oss och fråga om vårat nummer och allting, vi stog och snacka med henne i säkert en timma, sen ville hon att vi skulle följa med på krogen men vi följde aldrig med. Sen tog vi 23.23 tåget hem, bussen också. När vi kom hem kollade vi på Bring It On- All Or Nothing. den va feett bra. Sen somnade jag runt 4.

Söndag: Blev väckt runt halv 10 bara för jag och my skulle följa med till någon tävling med typ halva släckten, de va verkligen inte roligt om jag ska vara ärlig. Vi va där typ 5 timmar sen drog vi till ikea och köpte lamper, sen när vi kom hem runt 6 satte vi på en film "Bring It On-In It To Win It", kollade aldrig klart hela fick skjuts hem istället. Och kom precis hem nu. Ska snart äta mat och sen vänta på att Jersey Shore ska börja, de börjar 22.00 tror jag så de är rätt så långt tid kvar, ska hitta på något att göra medans.

HEJDÅÅ :D

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - tävling!

Publicerad 2011-10-16 19:20:15

sV; kul! :D

Postat av: annsoh

Publicerad 2011-10-16 20:17:15

okej inte mkt :D

Postat av: soofie

Publicerad 2011-10-16 21:30:18

sv: de är bara bra med mej med :), visst det kan vi göra.



planer för morgondagen?

Postat av: N A T H A L I E ♥

Publicerad 2011-10-17 02:07:00

- Jodå rätt bra faktist :)

Vad ska du göra idag då? kram

Postat av: sandra ♥

Publicerad 2011-10-17 11:28:11

okej vad bra jo det är toppen med mig med puss :9 <33 det gör inget =) . ja det vill jag men jag lägger til dig nu sötnos puss. vad ska du göra i dag da ?:) <333

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela