JAG ÄR BÄÄÄÄST

Min helg , läs om ni orkar

Publicerad 2011-10-24 12:36:09 i Min vardag

Fredags: Kom till min "fosterfamilj" vid 5 kollade på kvälls film, mirrors 2 och slutet av idol.

Lördags: Badade i Mjölby på ett bad med bubbelpol och bastu, flirtade med badvakten också, eller
rättare sagt han flirta med mig . Haha de va roligt, när vi kom hem därifrån drog vi till täby centrum
där vi köpte sushi tillbehör och en berry energis de är en smoothie leller juice om ni undrar . sen hyrde vi en film
barnhemmet men kollade aldrig på den, var typ sjuk och va tvungen att sova istället, när jag vaknade åt jag sushi
sen spelade jag lite pingis, innan filmen började så somnade jag, runt typ 9 hahah. tidigt men aja va jätte trött.

Söndag: Mådde mycket bättre och åkte till Odenplan runt 2, de tog ungefär 10 minuter med tåg från
Täby. Sen gick vi till Juiceverket, ni har väll sätt onskan? han huvudrollen, de är han som äger juiceverket,
köpte iaf en smoothe den var jätte äcklig om jag ska vara ärlig. sen drog vi till en second hand butik. osv, kom hem runt 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela