JAG ÄR BÄÄÄÄST

Min heelg

Publicerad 2011-11-21 12:31:05 i Min vardag

Fredags: var jag i skolan, åkte till min "fosterfamilj" runt 4 och var där 5, samma dag kollade vi på en
skräckfilm kommer inte ihåg namnet, men den var iaf jätte läskig och kunde inte sova efter det.

Lördag: Åkte jag till Uppsala, fikade och kollade i affärer. Och på kvällen såg vi en film som hette Hanna, den var fett braa, kan ladda upp bild på filmen lite senare.

Söndag: Bowlade med Salah, Mattias och Filippa, gissa vem som kom på andra plats? Jooo jag!, i början ville jag inte köra för jag behövde köpa present till min syster men ska köpa nån dag i veckan istället. Åkte hem runt klockan halv 7, sent? men de var bara för min mamma var försenad och skulle egentligen hämtats klockan 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela