JAG ÄR BÄÄÄÄST

UTSLÄNGD

Publicerad 2011-03-30 13:40:24 i Min vardag

tjatja, blev utslägnd från praoplatsen för att jag sa till ena tjejen att
dom behandlar mej som en slav, seriöst dom gör fan de, dom säger
att jag ska städa, alltså damsuga mattan, tvätta golvet osv, har jag glömt
nått ställe så måste jag göra om, så äre alltid. som idag, skulle sopa hela golvet men
ist fick den nya tjejen göra de lättaste jobbet och jag fick städa mattan, de är absolut
skit tråkigt, de är inte jobbigt eller nått men de är skittråkigt. sen när jag gjort de så ringde min
pappa mej så kommer kossan och säger till mej att ta undan mobil men jag säger till henne varför skulle
jag? sen hon bah ta undan mobilen då? sen jag bah nej så gör jag de, sen ska vi plocka upp varor
så hjälper jag till sen börjar hon snacka med mej och säger att jag är respektlös för att jag säger hurså?
sen säger hon att hon tänker snacka med ägaren så jag bah gör som du vill jag skiter i vilket, sen hon bah
nej jag gör de inte. sen tar emma upp sin mobil då säger fettot inte ett skit. sen har vi lunch sen efter lunchen så kommer ella in och frågar om jag blir behandlad som
en slav och jag sa ja, sen hon bah du kan gå nu, kom inte tillbaks imorn jag bah okej. så drar jag. alltså
har blondinen gått och sagt till ägaren, synd att jag inte bryr mej för äre nån som är respekt lös
så äre fan dom. dom sitter fan på sina arslen och säger vafan jag ska göra. förra gången fick jag
tvätta akvarierna och jag va skiträdd att dom skulle bita mej så säger dom att jag inte lyssnar på dom
fast jag lyssnade, asso dom kan fan gå och hänga sej själva jävla mammaknullare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela