JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjatja

Publicerad 2011-03-15 18:40:21 i Min vardag

drog till centrum efter skolan, skulle träffa sophie, vi möttes vid subway ungefär, sen
gick vi runt och kollade i butiker och sophie köpte munkar, sen lite senare
så drog vi till ungdomsmotagningen för att sophie skulle hämta ut piller, fast hon fick typ inte.
fast hon fick hämta kondomer iaf. sen lite senare så gick vi in till new yorker och provade kläder.
sen tog vi fotton sen vid 4-5 eller vad de var så drog vi hem, ja till mej och hon till sej,
sen har jag inte gjort så mke mer, har hunnit äta mat och så, väntar på att big brother ska börja
ska se på repris de börjar om 20 minuter.
puss

Kommentarer

Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Publicerad 2011-03-15 18:55:01

sv: näää, jag ser ju inte ut som dig ;)

Postat av: Andrea

Publicerad 2011-03-15 19:36:34

sv; taack desamma! :)

och yees, allt är bara bra, själv då?

Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Publicerad 2011-03-15 20:14:26

sv: ahhahahaha åreeeeeeeets skämt gmn :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela