JAG ÄR BÄÄÄÄST

shoo

Publicerad 2011-03-04 20:34:57 i Min vardag

vaknade runt 8.30 imorse, skulle åka till norge och sälja min hund shiva, så
vi åkte dit de tog ungefär 4 timmar, vi stannade en gång för att käka mat, åt en 
bakad potatis med skagenröra.

sen åkte vi vidare, så var vi vid stället vi skulle mötas på, så väntade vi ett tag, medans
vi väntade så gick vi in på ett ställe som hette Rasta, så fikade vi där, sen kom dom
10 minuter efter så gav dom pengar och vi gav hunden, sen en timma senare så åkte vi hem,
vi åkte förbi örebro och hälsade på en hund vi haft tidigare. sen åkte vi hem,
på hemvägen hem så köpte vi micromat usch, åt kalops sen som snacks åt jag salta chips

nu gör jag inte ett skit, kom hem för ett tag sen
skriver mer senare puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela