JAG ÄR BÄÄÄÄST

~ Jessica Gästbloggar ~

Publicerad 2011-03-09 20:56:29 i ~ Jessica The King Gästbloggar ~

Hejhej alla söta!

Shit va längesen de va man gästbloggade hära då!
Annie ville att jag skulle göra de nu.. Så jag gör väll det då.
Vet inte vad jag ska skriva..(?)
Vad har jag gjort idag..
Jag har typ varit i stan me pappa, och så köpte han kläder t mej.
Sen åkte jag typ hem t Elin.
Sen efter det åkte jag typ hem..
Aa, har inte gjort så speciellt mycket idag.. Har varit i min sär skola också förresten.
Ska va me Annie imorgon, för hon tvingar mej.. Haha nejdå,
fast jo hon bestämde att jag skulle va me henne.

Aa, världens tråkigaste inlägg!

Puss! / Jessi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela