JAG ÄR BÄÄÄÄST

BURGER KING

Publicerad 2011-03-28 17:54:23 i Min vardag

tagit ett bilsväng med pappa ett tag, först åkte vi till siba och skulle köpa
en mobil till mej, för min andra går inte att ladda, sen var den slut så vi
åkte till den nya lägenheten för att pappa ska flytta från sin andra lägenhet
för dom ska göra om. sen tappa han bort nyckeln till lägenheten så vi var tvungna att
leta efter nyckeln och vi hittade inte den, vi letade i typ en halvtimma i lägenheten, men
nej ingen nyckel hittad. sen drog vi till hans gym så letade han där och han hitta den inte där
heller. sen åkte vi vidare till burgerking så köpte pappa 2 cheeseburgare och en cola till mej.
sen skjusa han hem mej.
varit på praoplatsen idag, började 10 va där 9.55 så fick jag tvätta golvet, sen var de en annan
tjej där också. så börja vi snacka och så, sen när vi hade lunch så drog vi till ica och köpte ceasar sallad
och en fanta, sen drog vi tillbaks till praoplatsen och käkade lunchen, sen när vi ätit upp så hade vi
inget annat att göra så vi slutade runt 12. så följde hon med mej till busshålls platsen så kom min buss,
sen drog hon till sin buss. sen har jag bara varit hemma, förutom de med pappa och bilturen dårå.
ska se på bigbrother snart repris (y), de börjar vid 7, ska kolla på nån film på datan just nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela