JAG ÄR BÄÄÄÄST

BURGER KING

Publicerad 2011-03-30 19:17:54 i Min vardag

tjatja, kom hem för lite mer än en timma sen,
varit och hjälp pappa att flytta lite möbler, sen har jag
hjälpt han göra iordning i den nya lägenheten, innan de åkte
vi till siba och köpte en samsung S50 nånting, kommer inte ihåg
vad den hette. sen när vi var klara med lägenheten så åkte
vi till burgerking och köpte mat till mej najsnajs. dom som är personal på prao-
platsen ville att jag skulle komma tillbaks och snacka med dom imorn, och tidigare idag
sa dom att jag inte fick komma tillbaks, hur ska dom ha sej? aja, ska väll åka
förbi imorn dårå för deras skull och lite min också. sen när jag slutat så ska
jag förbi pappa och hjälpa han också puss

Kommentarer

Postat av: C A J S A

Publicerad 2011-03-30 20:45:44

sv; tack detsamma! :)

jo med mig är det bra, själv då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela