JAG ÄR BÄÄÄÄST

18.40

Publicerad 2011-03-02 18:40:17 i Min vardag

förlåt för dålig uppdatering, har varit upptagen och inte tillgång till data..
men nu är jag tillbaks igen!
har varit med sophie typ söndag måndag och tisdag, i söndags va vi bara i centrum.
i måndags möttes vi vid centrum så var vi där och sen vid 4-5 drog vi till burger king och käkade
sen drog jag hem vid 7.
i tisdags så träffades vi vid centrum så sprang jag på min kusin så hälsade vi och så , sen drog jag
och sophie in i centrum och kollade runt i affärer, sen köpte jag ett par nya byxor på gina för 100 :-
sen drog vi hem till sophie vid 6 så skulle vi göra mat, eller hon. spagetti med köttfärssås fast den blev
lite failad sen vid 7-8 snackade vi med oscar (stavning) så bestämde vi oss för att träffa han, så vi åkte
till stationen och tog tåget till märsta så träffades vi där. sen drog vi upp till preem, sen skulle jag och sophie
ta 21.45 tåget så tog vi de, fast de gick 22.04 nått sånt, sen va vi vid väsby 11över, så missade jag bussen
så tog jag 533 mot norra berget så gick jag av där sen gick jag hem och kollade på big brother, sen somnade jag vid 1..
idag har jag bara varit hemma och tagit de lungt, ska snart hoppa in i en ducsh sen äre bara att vänta på att big brother ska börja, puss <3

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-03-02 21:41:37

Vadå ofta...?

Postat av: ellensjo

Publicerad 2011-03-02 22:01:52

sv; Åh gud, tack så jätte mycket :)

Hoppas du får en bra dag! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela