JAG ÄR BÄÄÄÄST

Sommarlooov

Publicerad 2011-06-14 17:41:59 i Min vardag

hade avslutning idag, gick i en rosa blommig tröja med svarta tights. de började med
att jag vaknade vid 8 för att bli fixad av min syster nina som ställde upp. Sen när hon var
klar med min sminkning så plattade jag håret och hon gjorde en fläta av luggen. Sen drog vi
till bussen vid 9.40 och var framme i skolan ungefär 10, då började avslutningen eller vad man nu
ska säga. Rektorn ropade upp massa namn, och till slut blev jag och en kompis uppropade. först
lyssnade jag inte på vad han sa, sen hörde jag att dom sa mitt namn men vägrade att gå upp på
scenen för tyckte de va så pinsamt iaf, fick en bok för att jag var med i "friends" boken hette
"min typ brorsa" Sen vid 11 så drog vi och fikade, vi fick saft, vattenmelon, jordgubbar, glass och kakor
själv tog jag bara frukten och glassen. Sen när vi fikat klart så fick jag mina betyg fick ett vg och de va i
bild. Lite senare så var skolan slut jag och nina drog till centrum och käkade där. hon köpte ett halsband och
ett par strumpor, vid 3 så åkte vi hem.
och nu sitter jag och käkar hannas mat hon gjorde till mig.
Fläskfile med pommes , men nu orkar jag inte skriva mer Puss

Kommentarer

Postat av: natalie

Publicerad 2011-06-17 14:46:07

fett fin! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela