JAG ÄR BÄÄÄÄST

helgen

Publicerad 2011-06-08 11:54:51 i Min vardag

hejsan alla söta läsare, förra veckan så kunde inte jag blogga för att
jag inte hade en data, nu har jag dock skolans data.
sitter vid skolans data som sagt, har precis haft lunch vi åt tacos.
vet inte vad jag ska skriva ?

i helgen har jag varit på sån där "fostersak".
här kommer lite av de vi gjorde.

Fredag: film tror jag,

lördag: vi åkte till nått badställe typ skavlöven eller nått, så solade vi fast
vågade inte bada. sen vare nått skitfult blatte gäng som kollade på mej och filippa
när vi solade, ena hade afro han va skitful iaf. sen så drog jag och filippa till affären
och köpte glass, så såg vi hennes ex anthon där. sen på kvällen så kollade vi på 2 filmer, ena hette
huset som gud glömde

Söndag:
åkte till en bondgård och kollade på hästar och sånt, de va skit tråkigt, senare så åkte vi till
täby centrum och jag köpte en tröja där. sen vid 7 kom mamma och hämta mej.
kli
Måndag: var med jemina ett tag tror jag, sen vid 2 så åkte vi in till stan och gick på "smaka på sthlm" åt 4kyckling spätt och 2 sallader, ena va med exotisk sallad, de va typ bara melon i den, de va gott som fan iaf, sen åt jag efterrätt de va typ sylvia voffla , i den så vare en voffla såklart, sen nutella, jordgubbar,grädde, chokladsås och strössel. sen när jag kom hem vid typ 8 så var jag med jemina och typ 5 andra.

orkar inte skriva mer nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela