JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjatja

Publicerad 2011-01-30 20:39:17 i Min vardag

vaknade vid 10 idag, gick upp fixade håret och sminket.
sen drog jag iväg t "fosterhemmet".
var där vid 11 ungefär, då hjälpte jag till att göra lunch, de blev
pasta och carbonara (stavning?), sen gjorde dom nån potatisgrej
åt den ist med lingonsylt.
klockan 12 spelade jag spel med en personal, typ uno eller vad det var.
vid 14.00 drog vi till täby centrum, köpte typ smink och så, vi fikade också
sen vid 15.00 drog vi hem och typ kollade på nån match på tv, de är inte min grejj.
sen vid 16.00 så hjälpte jag till att göra maränger, de blev skitgoda och dom var rosa!
sen vid 5 åkte jag hem, åt nån sallad till middag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela