JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjaa

Publicerad 2011-01-18 18:47:34 i Min vardag

Tjatja, igår va ganska bra tills klockan blev 5, jag och 
jessica drog ner t sigma centrum och köpte 
en chokladkaka och en frukt grej,
sen mötte vi en fet hora där, och hon heter sophie, 
sen gick ja ut från affären, sen drog jag och jessica
hem t mej igen,sen när vi kommit in så ringer de på hemtelefonen från porten, och de är sophie, för man hörde hennes röst, så säger ja hallå? så får jag inge svar tillbaks så lägger jag på, sen typ 5 minuter efter så ringer de på dörren, och knackar och allt sånt där, sen öppnar inte jag, ja går t dörren och försöker kolla ut för att se vilka de va, men ser ingenting för att nån håller för kikhålet, sen går jag till rummet igen, sen går jag ut igen, för dom slutat banka och så, sen går ja ut t hallen så känner man lukten av bränt, så börjar jag tänka att antagligen har sophie tänt eld på dörren, så ringer jag och jessica polisen sen får vi snacka med dom sen efter ett tag så säger hon i telefonen att dom ska skicka en "patrull" sen går ja ut till balkongen för att se om de står en polisbil där och de gör de, sen kom polisen till oss och knackar på så öppnar jessica, så får vi snacka med dom och allt, sen aa.. och sen smsade jag sophie och då sa hon att hon inte gjort de fast jag vet att jag hörde hennes röst, sen massa sånt skit..

och nu har hon skrivit på sin blogg att jag är en liten fitta som kommit på allt dehär, att de inte är sant, fast både jag och jessica vet att dehär har hänt, sen låssas hon som ingenting har hänt, sen säger hon att jag är en äcklig falsk person, fast hon snackar nog bara om sej själv.

sen sorry för att jag inte skrivit på länge, har förlorat många besökare, fast skiter i om jag inte har några besökare.

Kommentarer

Postat av: zandra

Publicerad 2011-01-18 19:42:31

allt bra med dig?



ps har en dagens blogg om du är intresserad

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela