JAG ÄR BÄÄÄÄST

~ Jessica The King Gästbloggar ~

Publicerad 2011-01-29 22:00:20 i ~ Jessica The King Gästbloggar ~

Hejhej, har egentligen inget att skriva,

Skulle bara skriva att de va nån tönt som busringde mej typ nyss, HAHA!
Så omgoet! Dom garva typ på en gång, dessutom sa den nt ens nått kul, så dom måste ha jävligt dålig humor :)

Ja, jag har själv busringt typ tusen ggr, men garvar iaf nt åt nått som nt är kul, dom sa typ en mening som nt var ett dugg roligt, sen typ as garva dom?
Jag sa typ ba: Aa jätte kul, hejdå.
Sen la jag på, Men de måste ju va nån jag känner som busringde mej, men haha, kände nt ens igen rösten, måste väll vart nån av mina omogna kompisar som busringde me sina kompisar och lät sin kompis prata, eller så kände jag bara inte igen rösten.. Aja, dom var iaf sjukt omogna, och nt ens roliga.

Ville bara säga de, Puss! / Jessi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela