JAG ÄR BÄÄÄÄST

hejhej

Publicerad 2011-01-19 18:22:00 i Min vardag

tjatja, idag har ja varit i skolan , hemskt.. sen när ja slutade
drog ja t centrum sen sigma, sen träffa jag mina kompisar,
sen drog jag hem för att ja skulle ladda min mobil, annars hade min
mobil dött, sen drog vi t sigma centrum och köpte chokladkaka t mej, sen mötte
vi upp jessicas mamma för att hon skulle ge pengar, sen fick inte jessica pengar.
sen drog vi t daniella för att hon skulle lämna sina saker, sen hämta hon sina
idrottskläder, sen drog vi t centrum för ja skulle hem..

ska få snacka med soc nån dag i veckan, för får inte gå hem t pappa för en sak,
menmen.. kanske också ska få fosterfamilj :S.
har typ inge mer att säga, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela