JAG ÄR BÄÄÄÄST

Glass i stort lass

Publicerad 2011-01-29 19:26:57 i Min vardag

tjatja bloggen
idag har ja varit hos frissan,
har blivit klippt, han som klippte, klippte mitt
hår as kort så de ser helt cp ut,
och han skulle föreställa bäst på frisören men nejnej.
Så nu måste jag färga håret mörkbrunt och sen använda
löshår.
Är med jessica har ätit glass för typ 1 timma sen, skit gott.
Sen åt vi mat hos henne, vi åt oxfile med pommes,
Vi ska typ dra ut nu, kommer nog inte
blogga något mer idag, fast jag har ju faktist jessica,
och hon kanske bloggar ikväll :)

HAHAHAHHAHAHA
pappa bah : varför låg de en kondom i popcornskålen?
ja bah: vi hällde i vatten i den
(och vi skulle använt den till att kasta på folk fast vi tappa den på golvet i vardagsrummet ist)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela