JAG ÄR BÄÄÄÄST

21.39

Publicerad 2011-01-03 21:39:08 i Min vardag

jag tänker på dej men du orkar inte med mej
men det gör inget för jag förstår dej
kan inte fatta att jag lämnade min ängel
men jag får skylla mej själv för allt var mitt fel
De va inte meningen men du höll endel
alla kunde ana att allt detta kunde ske
men jag behöver dej och det vet du
varje dag känner jag hålet i hjärtat
den delen när hjärtat fick en annan tjej
men hon ville inte ha dej
jag vet att du inte litar på han
killen jag va han, han trodde att han vann
Kärlek va en lek men jag förlorade den
Inte bara de jag förlorade min flickvän
inte bara för tillfället nejnej jag förlorade för alltid
förhållandet sved men patroendet för timmen
inga kulor på hat mina lögner
förlåt för jag förstörde de vi hade
du förstjänar någon annan
förhållandet sved men patroendet för timmen
inga kulor på hat mina lögner
förlåt för jag förstörde de vi hade
du förtjänar någon annan
leende på läppar och gråtande tårar
de är tankar även om jag ville väl
röda ögon och dödande kärlek
kalla tårar dom faller varje natt
nån där ute och bruten där inne
mörka tider bland dåliga minnen
varför är det alltid jag och mina fel?
mina tårar har blivit till min hemlighet
jag tar vår glädje om kärlek och kärlek
jag dödade ett hjärta det var vår närhet närhet
ja jag förlorade dej dej
hej ta mej tillbaka
förhållandet sved men patroendet för timmen
inga kulor på hat mina lögner
förlåt för jag förstörde de vi hade
du förtjänar någon annan
förhållandet sved men patroendet för timmen
inga kulor på hat mina lögner
förlåt för jag förstörde de vi hade
du förtjänar någon annan


Kommentarer

Postat av: ellens

Publicerad 2011-01-04 00:19:55

SV: härligt :D

det är toppen emd mig :D

Postat av: zandra

Publicerad 2011-01-04 22:32:48

du är super snäll om du tittar in på bloggen och säger vad du tycker om min nya header =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela