JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjatja

Publicerad 2011-02-19 17:35:18 i Min vardag

åkte iväg vid 1 t nån skola my kanske skulle börja i, de tog ungefär 1 timma och 15 minter att
åka dit, när vi kom fram så satte vi oss i matsalen och typ pratade , sen fick vi se massa hästar som
va rätt så söta, hästar är inte min grejj.. sen när vi sätt hästarna fick vi se grisar och grisungar,
grisarna va fett stora, sen grisungarna va skitsmå typ 1 vecka gamla..
sen vid 3 åkte vi hem eller vi åkte till typ birka båtarna/ålands båten..
och skulle hämta per så vänta  vi på han, fast han kom inte efter typ 20 minuter sprang my iväg
och leta efter han, så såg vi nån as packad kille som min kusins pappa kände, så skulle
han tydligen med i bilen, fast han fick inte, tur de ;o.
sen så åkte vi mot väsby igen, så lämna moster av mej i smedby.. nu sitter ja bara vid datan
dricker te och lyssnar på musiQ, ha de bra
puss


Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-02-24 23:09:33

söt gris

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela