JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjaaa

Publicerad 2011-02-01 20:52:54 i Min vardag

har precis duschat kan man säga, eller de va ett tag sen,
idag har inte hänt så mke, har varit i skolan slutade halv 3 fast
skulle egentligen va kvar till 3 fast gick tidigare för orkade inte vara kvar.
har inte träffat jessica på 5 dagar, de är rekord, saknar henne sooom fan
fast ska träffa henne imorn kanske om hon fortfarande inte är sjuk.
hon har färgat håret mörkbrunt fast de blev typ svart de är skiiitfint :),
vet inte vad jag ska säga, men de va typ allt jag har att berätta,
uppdaterar nog senare,
juste har inte kunnat sitta vid datan, för att min låssas pappa hade gömt
internet sladden bakom soffan, sen hittade min syster den så nu sitter jag här
och bloggar.
fast kan inte visa bild på henne, gick inte ta bild från bdb menmen, hon får visa
själv för er läsare :)
bild på mej från igår ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela