JAG ÄR BÄÄÄÄST

sjuk

Publicerad 2011-02-21 18:31:37 i Min vardag

då var man sjuk..
inte roligt, min syster har smittat mej,
en bra grej med att vara sjuk är att man slipper skolan, & en dålig grej är att
man inte kan vara med kompisar..
har huvudvärk, svettas som en jävla apa, ont i halsen, hostar som fan, är snuvig (stavning) och har mensvärk..
värsta dan i mitt liv, sitter nu och äter falukorv, pommes och vita bönor.. ska snart dra t
affären med mamma och köpa glass, blev skitsugen bara för de, har inge mer att skriva...
skulle vara med nicole idag för hon åker t sin pappa imorn och är där i en vecka. har mobilförbud
en vecka också hur fan ska ja klara mej? :s
ska nog hoppa in i en dusch nu puss
Puss♥


Kommentarer

Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Publicerad 2011-02-22 09:42:26

sv; Jo vissa scener var fett läskiga :o

Postat av: Malin - En musikblogg

Publicerad 2011-02-22 10:20:08

Grattis, du blev "Veckans blogg" i min blogg.:D

Postat av: Z i r r e s ♥

Publicerad 2011-02-22 10:49:03

allt bra med dig? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela