JAG ÄR BÄÄÄÄST

Ny duschad

Publicerad 2011-02-17 20:55:38 i Min vardag

har precis duschat, dricker te just nu och så, idag har jag varit med
sophie, vi har inte gjort så mycket, först möttes vi vid centrum vid 11-12 för jag slutade
11, sen gjorde vi inte så mycket, sen så åkte hon tillbacks till skolan, så drog jag till pappa.
sen va jag hos pappa i några timmar så slutade sophie 3 så skulle hon åka hem och fixa sej,
men hon var så jävla seg de tog typ 2 timmar, sen kom hon hem t mej, vi skulle åkt och träffat
2 killar i solna fast jag orkade inte, så vi ska träffa dom imorn ist, vi drog t bussen mot centrum fast
den skulle tydligen inte åka förbi centrum så vi väntade på nästa, sen drog vi in i sigma och väntade
sen när vi skulle gå mot bussen igen så kom de en röd volvo som stannade framför oss, så pekade
dom fuck you, sen fick ja lite damp, så jag gick bara förbi bilen, sen veva dom ner fönster på bilden
dom bah; ey varför snodde du min pojkvän?
ja bah; asso va jag har inte tagit din pojkvän
dom bah: min pojkvän är kär i dej han vill bazza dej
sophie bah; ehh
sen drog dom, de va typ dagens roliga, skrattade som fan, och hela bilen va full med
affrotjejer och en skitful killar HAHAHAHAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela