JAG ÄR BÄÄÄÄST

~ Jessica The King Gästbloggar ~

Publicerad 2011-02-01 19:36:16 i ~ Jessica The King Gästbloggar ~

Hejhej, vet att det har varit dålig uppdatering idag..
Men nu blir det iaf lite uppdatering!
Idag har jag inte gjort något speciellt alls, bara varit hemma och kollat på film och tagit det lugnt för jag är fortfarande sjuk.. Så har alltså inte varit i skolan idag heller!
Ska hoppas in i en dusch alldeles strax!
Sen efter det ska jag nog kolla på mer film..
Är så otroligt sugen på choklad eller glass med chokladsås.. Ska nog be pappa gå och köpa det till mej! :)
Ska be honom köpa cola också! Älskar cola, det är såååå gott!
Aja, Kanske hörs sen igen.
Puss! / Jessi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela