JAG ÄR BÄÄÄÄST

~ Jessica The King Gästbloggar ~

Publicerad 2011-02-03 18:15:13 i ~ Jessica The King Gästbloggar ~

Hej alla fina! :)

Hm, idag har jag nt gjort mkt alls!

Jag har varit i skolan, sen skulle jag va med Annie, fast det gick inte för skulle ha IUP-samtal idag.
Nu är jag typ hemma, fast ska snart vara med bästa annie!

Vi ska göra.. Jag vet inte riktigt, haha!

Sen skrev annie att hon ''dissar'' att folk härmar andra tex som sophie (som hon skrev i inlägget), och nu vet vi att du läser annies blogg eftersom du kommenterade inlägget (såklart du gör, annies blogg e ju bäst), sen är du så omogen och blockar oss och allt från din bdb, haha! Men det skiter väll jag i egentligen, jag bryr mej nt om dej liksom :) Men eftersom du har gjort det, så kan du väll sluta läsa annies blogg också? Eller nej gör inte det förresten, du ger oss ju en till läsare, så det är ju bra! Tack ;)

Aja, orkar inte skriva mer nu, ska va me annie nu/snart!

Puss! / Jessi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela