JAG ÄR BÄÄÄÄST

igår & idag

Publicerad 2011-02-20 17:13:45 i Min vardag

igår:
tjatja, igår var jag med nicole och ella vid 6 tror jag, gick hem för att byta
batterier med pappa, sen drog jag och mötte e & n fast iförsej så kom dom t min port
sen behövde dom gå på toa så dom gick t mej sen drog vi ner t sigma och inte gjorde så mycket.
sen drog vi t min port och tog en cider, sen drack vi den och så sen sen drog vi från min port och upp t
min pappa så behövde dom gå på toa igen, sen satt vi i sigma tills de stängde, så drog vi upp t nicole och käkade sen vid 9 så lämnade vi ella, sen gick vi tillbaks t nicole vi skulle se på en film fast råkade somna lite för tidigt.. sen hände de inte så mke mer den kvällen, eller jo de hände mke fast orkar inte berätta allt för då kommer jag missa bussen som kommer 25över ..

idag:
jag och nicole drog t bk när vi vaknade vi tog en cheesburgare och läsk och sånt var sen när vi ätit drog vi ner t centrum och jag köpte 2 tröjjor och ett par svarta jeans på gina för ungefär 450 hade fått
present kort från my så passade på att köpa kläderna jag ville ha, sen tog vi bussen från centrum t sigma så va vi
bara i sigma idag, så väntade vi på ella i 3 timmar
fast hon kom inte, slöseri på tid, sen vid 4 drog nicole hem och jag hem t min pappa
ska snart dra t smedby t mamma, skriver nog mer när jag kommer hem, lägger upp bilder på mina nya
kläder då också, måste nog springa t bussen nu för den kommer om 10 minuter buss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela