JAG ÄR BÄÄÄÄST

SORRY

Publicerad 2011-04-16 18:58:22 i Min vardag

för att jag inte skrivit på ett tag, har sovit över hos nicole
de är därför fast nu är jag tillbaks igen ;)! bra va ? .. javet
i fredags eller aa igår så var jag med nicole, träffade henne direkt
efter skolan, eller aa va tvungen att gå till henne också skitjobbigt. sen
när jag kommit t henne så fixade hon sej sen drog vi till min pappa och
käkade risifrutti och drack pepsi, sen dunka vi musik, sen busringde vi. sen
ringde sara, så träffade vi henne vid sigma, vi skulle möta henne vid centrum fast
hon kom upp t oss, så drog vi till centrum fast de hade precis stängt sen, satt vi utanför
så vare 3 killar som satt på en bänk och typ ropa på oss (sam, stefan och damian)
sen kom stefan fram till oss och gav typ lappar med deras mobilnummer på, sen ville dom
att vi skulle smsar fast vi orkade inte, så dom blev fett sura, sen skulle vi på fotbollsmatch så
gick vi lite fel så vi drog hem till nicole.
sen har massa annat hänt också fast orkar inte skriva dehär för de kommer bli en uppsats isf.
men ska fortsätta med de ja höll på med nu,
uppdaterar mer senare puss :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-04-16 19:25:16

sv; tack så jätte mkt! Men jag ska försöka bli bättre på att fota ;)

Postat av: linnea

Publicerad 2011-04-16 19:56:53

sv: härligt! med mig är det bra :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-04-16 20:12:12

SVAR: haha det gör inge :)

låter som du haft det bra :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela