JAG ÄR BÄÄÄÄST

långt inlägg..

Publicerad 2010-09-11 21:32:06 i Min vardag

Hejhej bloggen, drog t sigma vid 3 typ för att vara med jessica och sophie, vi gjorde typ
ingenting först vad vi vid sigma sen kom de några snorungar som kasta bröd på oss, slog sophie med
pinnar och sånt sen sprang jag och jessica iväg
för vi ville inte att dom skulle slå oss, sen drog vi tillbaks till sophie.
Sen drog vi in t sigma för att köpa energi dricka, sen drog vi till nån lekpark typ.
Efter de drog vi tillbaks till sigma och då såg jag min papppa så jag fick 130kr av han, köpte lite godis
sen skulle typ sophie träffa adil (stavning?) och nån till så vi var med dom ett tag sen drog jag och
jessica t ica i sigma för att köpa pigelin och klubba
sen drog vi tillbaks och va med dom ett tag. men jessica orkade inte vara där
länge så vi va påväg t centrum men sen smsade sophie för att adil skulle hem
så vi drog hem t sophie för att jessica skulle få äta där sen drog vi hem
sen har jag typ inte gjort så mycket mer, uppdaterar senare :D
hejdååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela