JAG ÄR BÄÄÄÄST

tråååk

Publicerad 2010-10-28 15:32:16 i Min vardag

TIO JAG.
1. heter: Annie
2. ålder: 14
3. bor: Stockholm
4. längd: 1.63
5. har en bästavän: Ja
6. parfym: Aa
7. har på mig: tjocktröja, jeansläggings, linne
8. har kompisar av det andra könet: Ja
9. ska nu: ingenstans
10. har bra självförtroende: Ja


NIO HAR
1. har en sjukdom: Ja
2. har många kompisar: Ja
3. har pengar på mobilen: Nej
4. har haft självmordstankar: Förut ja
5. har vart kär i en som inte känt samma sak: Nej
6. har en kompis nu sedan barndomen: Ja
7. har duschat idag: nej
8. har vart full: Nej
9. har skilda föräldrar: Ja


ÅTTA ÖVRIGT
1. vart utomlands: Ja
2. vart var du utomlans sist: Tyskland, om de räknas :$
3. vem berättar du allt för: sophie
4. vem litar du på mest: Många
5. senaste inköp: Godis
6. ljuger om vart du är till dina föräldrar: -
7. tycker om någon just nu: yes
8. har åkt skidor: nej

SJU SENASTE

1. du pratade med: Ingen just nu
2. du pratade i telefon med: ingen idag :O
3. smsa med: kan nt smsa :(
4. du kramade: nicole
5. du pussade: -
6. du msnade med: -
7. du sov bredvid: mej själv haha

FEM ANTINGEN ELLER

chips eller godis?godis, ostbågaar ;D
bästa vän eller många kompisar? Många kompis
jeans eller shorts?: Jeans
svart eller gult? Svart
mp3 eller iPod? iPod!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela